Inhoud van de winkelwagen word geladen...
Winkelmand Bekijken Afrekenen
Winkelmand Subtotaal:

Bereikbaarheid Klantenservice:

De klantenservice van WvM-Mobility is op meerdere manieren bereikbaar.

Mail: info@wvm-mobility.nl ( 99% binnen 2 uur een reactie)

Whatsapp of SMS: +31 (0)6-1963 81 52

Bellen: +31 (0)6 – 1963 81 52

Bellen: +31 (0)15 – 516 0 616  (nieuw nummer)

Openingstijden showroom/werkplaats:

Maandag:       Gesloten ( op afspraak open )
Dinsdag:        13:00 – 17:30
Woensdag:    13:00 – 17:30
Donderdag:   13:00 – 17:30
Vrijdag:          11:00 – 17:30
Zaterdag:       10:00 – 16:00
Zondag:          Gesloten ( Op afspraak open )

Buiten deze tijden is het mogelijk op afspraak de showroom te bezoeken.
Proefrijden aan huis ? Ja dat kan, maak een afspraak ! 

Betaal opties:

In de Webshop kan er afgerekend worden met de volgende betaal mogelijkheden:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • ING Betaalverzoek
  • VVV CadeauKaart
  • YourGift CadeauKaart
  • Over het bedrag van de cadeau kaarten ontvangt u geen WvM-Spaarpunten, deze worden achteraf in mindering gebracht.
  • Pinnen (Bij afhalen)
  • Contant (Bij afhalen)

Uiteraard kunt u ook via een bank overschrijving de betaling doen.

Voor Nederland:

WvM-Mobility
KNAB Bank Rekening:
IBAN: NL68 KNAB 0255 6564 40
ovv Order of Fcatuur nummer

of  voor Nederland en Belgie :

WJ van Melzen
Margaretha Roosenboomstraat 19
2642DG Pijnacker
IBAN: NL02 INGB 0674 684 648
BIC: INGBNL2A
ovv Order nummer

Retourbetalingen:

Retour betalingen worden tussen de 1-14 dagen terug gestort worden op de zelfde bankrekening als waar mee betaald is.

LET OP !

Indien er met een cadeaukaart betaald is ontvangt u hiervoor een tegoed bon van WvM-Mobility met een geldigheid van 1 jaar

Verzenden:

Leveringen in Nederland en België vanaf € 50,- zijn GRATIS, uitgezonderd indien anders vermeld.

Onder de € 50,- zijn de verzendkosten slechts € 4.95

Voor het verzenden van de bestellingen werken wij samen met DPD. Indien wij op verzoek van de klant met PostNL verzenden kan hier een aanvullende bijdrage voor gevraagd worden.
Artikelen die voor 17:00 uur besteld zijn en op voorraad zijn bij WvM-Mobility op de locatie Delfgauw (staat bij artikel vermeld)  gaan dezelfde dag nog weg en worden de volgende dag bij de klant bezorgd *.

Helmen welke NIET op voorraad zijn bij WvM-Mobility maar wel bij de importeur hebben afhankelijk van de besteltijd een levertijd van 2-5 werkdagen.

Buspakjes verzenden wij via PostNL voor 17:00u uur besteld de volgende dag in huis*

*Uiteraard begrijpt u dat wij hiervan afhankelijk zijn van DPD/PostNL

Retouren:

Het is mogelijk producten te ruilen of retour te zenden, voorwaarden is dat de originele verpakking en product niet beschadigd zijn.

Indien de verzegeling bij audio- en video apparatuur en accessoires is verbroken is er alleen recht op teruggave bij aantoonbare gebreken of indien vooraf anders is overeengekomen.

Helmen / Kleding

Indien na ontvangst blijkt dat de maat toch niet juist is kan de helm omgeruild worden voor een andere maat. Bij omruilen voor een andere maat of kleur zal  WvM-Mobility u een verzendlabel mailen de kosten hiervan neemt WvM-Mobility voor zijn rekening.

Helmen en Kleding mogen niet gedragen/gebruikt zijn. Een helm mag slecht getest worden op motor e.d als hier vooraf toestemming voor is gegeven. Indien anders is er alleen recht op teruggave bij aantoonbare gebreken.

Neem altijd eerst contact met ons op voor u de artikelen retour gaat zenden.

Het retour zenden is op kosten en risico van de koper. Verstuur retouren > € 100,- aangetekend (PostNL) of verzekerd bij andere bezorgdiensten.

U bent niet verplicht het Herroepingsformulier te gebruiken.

Herroepingsformulier:

Sinds 13 juni 2014 is de nieuwe Richtlijn Consumentenrechten van kracht voor alle webwinkels in de EU. Deze stelt onder meer eisen aan webshops voor het retourneren van bestellingen: webshops moeten klanten vooraf informeren met een herroepingsformulier.

Een webshop is sinds 13 juni 2014 verplicht om een modelformulier voor herroeping te verstrekken aan de consument. Met dit formulier kan de consument zijn aankoop herroepen, maar hij is niet verplicht om dit formulier te gebruiken. WvM-Mobility bied ook andere opties om de bestelling terug te sturen, maar het herroepingsformulier moet in ieder geval verstrekt zijn. Hiermee voldoet WvM-Mobility aan de nieuwe richtlijn op het gebied van herroeping.

Herroepingformulier WvM-Mobility / WvM-Design

Niet tevreden ?

Ben je niet tevreden over het product dat je ontvangen hebt of over de service dan gaan wij dat samen oplossen. Laat het ons weten via info@wvm-mobility.nl. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie van ons, uiterlijk binnen twee dagen.

Bellen of een whatsapp sturen mag natuurlijk ook naar 015-516 0 616

UA-156221066-1